Westend Tetőkert 2020

Márkakommunikáció
A mindannyiunkat sújtó covid-időszakban olyan innovatív és különleges közösségi teret hoztunk létre a Westend tetőkertjén, ami egyszerre felelt meg a látogatói igényeknek és a szigorú járványügyi előírásoknak is. A hosszan tartó korlátozások után szerettük volna egy kicsit felrázni a Westend látogatóit, ezért egyedi koncepciónkat a sport témája köré álmodtuk meg. A bevásárlóközpont vendégei egész nyáron a legkülönfélébb edzéseken és programokon vehettek részt, illetve örömteli fogadtatásban részesült az elsőként megrendezett Borpiknik is, ahol mindenki kiereszthette a covid-időszak miatt felhalmozódott feszültséget. A Tetőkertben a Gyps szponzorációja jóvoltából Tóth Gabi, Molnár Ferenc Caramel és több népszerű zenész is koncertezett. Cégünk szándéka hagyományt teremteni a Tetőkert nyári koncepciójával, amely egy saját lábon is megálló közösségi térré nőtte ki magát, állandó programokkal, szórakozási és aktivitási lehetőséggel szolgálva a Westend látogatói számára.


  • Westend Bevásárlóközpont
  • B2C — Márkakommunikációs események
  • 2020.07.01
brochure image
brochure image
brochure image
brochure image
brochure image
brochure image

Ajánlatkérés

Legyen Önnek is
gondtalan
rendezvénye

Széles spektrumú ügynökségként tökéletesen alkalmazkodunk az adott rendezvény jellegéhez, legyen szó egy kisebb, meghitt összejövetelről vagy akár egy grandiózus, több ezer vendéget szórakoztató fesztiválról.