Westend Tetőkert 2020

Márkakommunikáció
A mindannyiunkat sújtó covid-időszakban olyan innovatív és különleges közösségi teret hoztunk létre a Westend tetőkertjén, ami egyszerre felelt meg a látogatói igényeknek és a szigorú járványügyi előírásoknak is. A hosszan tartó korlátozások után szerettük volna egy kicsit felrázni a Westend látogatóit, ezért egyedi koncepciónkat a sport témája köré álmodtuk meg. A bevásárlóközpont vendégei egész nyáron a legkülönfélébb edzéseken és programokon vehettek részt, illetve örömteli fogadtatásban részesült az elsőként megrendezett Borpiknik is, ahol mindenki kiereszthette a covid-időszak miatt felhalmozódott feszültséget. A Tetőkertben a Gyps szponzorációja jóvoltából Tóth Gabi, Molnár Ferenc Caramel és több népszerű zenész is koncertezett. Cégünk szándéka hagyományt teremteni a Tetőkert nyári koncepciójával, amely egy saját lábon is megálló közösségi térré nőtte ki magát, állandó programokkal, szórakozási és aktivitási lehetőséggel szolgálva a Westend látogatói számára.


  • Westend Bevásárlóközpont
  • B2C — Márkakommunikációs események
  • 2020.07.01
brochure image
brochure image
brochure image
brochure image
brochure image
brochure image